Advertisement

Kampanie i Promocje

  • W tym roku MAKRO świętuje 25. lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów, w tym specjalne promocje oraz program aktywacyjny – loterię w aplikacji mobilnej, w której do zdobycia są wysokie nagrody pieniężne oraz egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Czytaj więcej »

  • Marka Diamant startuje z nową akcją o charakterze prosprzedażowym. Cukier DRY DEMERARA należący do czołówki najlepiej sprzedających się produktów z portfolio producenta, trafi do sprzedaży w promocyjnych opakowaniach z kreatywnymi magnesami na lodówkę. Kolekcja składa się z czterech magnesów, na każdym znajduje się inna inspiracja na napój z cukrem trzcinowym. Akcja rusza na... Czytaj więcej »

  • Nastąpił wyczekiwany powrót Gangu Słodziaków. Ich przejście przez magiczny portal do sklepów Biedronki jest wspierane przez szeroko zakrojoną kampanię marketingową, która ruszyła 26 sierpnia br. Czytaj więcej »

  • 19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone. Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku. Czytaj więcej »

  • Amber Chmielowy i Amber Naturalny, czyli najwyższej jakości pils i niepasteryzowany lager - to dwa piwa promowane w najnowszej kampanii wizerunkowej Browaru Amber. Czytaj więcej »

  • Grześki wystartowały z tegoroczną odsłoną kampanii „back to school”, która potrwa do połowy września. Z okazji nowego roku szkolnego, marka przygotowała szeroko zakrojone działania promocyjne. W sklepach pojawiły się dodatkowe ekspozycje z komunikacją szkolnego autobusu. W telewizji i internecie zaplanowano kampanię spotową, a na Instagramie konkurs z nagrodami. Czytaj więcej »

  • Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness, Mistrzyni Polski i Europy w pole sport oraz ambasadorka serwisu... Czytaj więcej »

  • Od 19 sierpnia do 15 września potrwa kampania pod hasłem „Grześki & paczka Jazda do szkoły”. W czasie promocji, m.in wafelki Grześki i Grześki Mega we wszystkich wariantach smakowych, Grześki Tyci w czekoladzie oraz batony Jeżyki będzie można kupić w atrakcyjnych cenach. Promocja będzie realizowana we wszystkich kanałach dystrybucji oraz szeroko wspierana w telewizji,... Czytaj więcej »

  • Czy jesteś gotowy, aby podążać własną drogą? „Follow your road” to międzynarodowa kampania marki Cono Sur dedykowana linii Bicicleta. Celem kampanii jest zachęcanie do poszukiwania własnej drogi życiowej przy zachowaniu postawy proekologicznej. Czytaj więcej »

  • Kampania sponsoringowa Kubusia Waterrr

    Czwartek, 25 lipca 2019

    W bogatej ofercie Kubusia dostępna jest szeroka gama produktów dostosowanych do potrzeb najmłodszych. Wśród nich znajduje się także woda źródlana Kubuś Waterrr, którą marka prezentuje w kampanii sponsoringowej. Czytaj więcej »

  • Kampania VOD oraz YouTube

    Piątek, 19 lipca 2019

    W czwartek (18.07.2019) ruszyła kolejna, dwuczęściowa kampania Ustronianki. Po majowo-czerwcowych działaniach, które obejmowały kampanię w prasie kobiecej (w tytułach: Świat Kobiety, Naj, Olivia, Tina) oraz szeroko zakrojoną kampanię radiową obejmującą sponsoring faktów sportowych w RMF FM oraz RMF MAXX czas na działania on-line. Czytaj więcej »

  • Popularny program "Okrasa łamie przepisy" w TVP1, będzie wspierany kampanią telewizyjną Bonduelle Porcja na raz na Twoją sałatkę, bo właśnie trwa sezon na warzywne sałatki idealne w domu i w plenerze. Czytaj więcej »

  • Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4. Czytaj więcej »

  • Młodzi często mówią, że wszystko już „BYO”. Gdy trendy zmieniają się szybko, trudno być oryginalnym, ale Tymbark podjął to wyzwanie i w swojej nowej kampanii zaskakuje zupełnie nowym orzeźwieniem. Tymbark mango-mięta to smak tego lata. Czytaj więcej »

  • Zrzeszenie Producentów Papryki RP kolejny raz rozpoczyna w Polsce kampanię promującą warzywa z południa Mazowsza. W tym roku, obok papryki, pojawiły się również cukinia i bakłażan. Celem kampanii jest budowanie wśród konsumentów świadomości na temat produkowanych w Polsce warzyw – głównie różnych smaków i kolorów papryki, cukinii i bakłażana i ich wielu walorów... Czytaj więcej »

  • Pod hasłem „Salatino w moim tempie” rozpoczęła się letnia kampania reklamowa sałatek rybnych Salatino, należących do polskiej marki Graal. Promuje ona innowacyjną linię zdrowych posiłków dla osób aktywnych. Działaniom promocyjnym w sklepach towarzyszy silna kampania w głównych stacjach telewizyjnych, w internecie oraz w prasie. Czytaj więcej »

  • Do wyboru mamy wiele wariantów smakowych - począwszy od klasycznej Lipton Ice Tea Green, przez Lipton Ice Tea Green Lime & Mint, aż do Lipton Ice Tea Green Matcha Ginger Lemongrass i Lipton Ice Tea Green Matcha Yuzu Lime. Napoje dostępne są zarówno w puszkach, jak i w butelkach od 0,5l do 2l. W tym roku marka zdecydowała się także na wprowadzenie nowych opakowań Lipton Ice Tea Green.... Czytaj więcej »

  • Zalety znakowania produktów wolnych od GMO

    Poniedziałek, 01 lipca 2019

    Coraz więcej konsumentów robiąc zakupy zwraca uwagę na jakość żywności, która ma trafić do koszyka i na nasze stoły. Nasze społeczeństwo, staje się coraz bardziej świadome tego, że jedzenie warunkuje zdrowie i życie człowieka. Dlatego też tak istotna jest możliwość wyboru pomiędzy produktami genetycznie modyfikowanymi, a naturalnymi, które powinny być dobrze oznakowane. Czytaj więcej »

  • Kampania marki Prymat… i chcesz więcej

    Poniedziałek, 01 lipca 2019

    Marka Prymat rusza z zupełnie nową kampanią pod hasłem „Prymat… i chcesz więcej” - więcej smaku i więcej aromatu, więcej radości z gotowania i więcej pasji. Bo z przyprawami Prymat każda chwila nabiera smaku! Czytaj więcej »

  • Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w tegorocznej edycji są Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness i ambasadorka serwisu Myfitness.pl. Kampanii towarzyszą... Czytaj więcej »

  • Marka Seth & Riley’s Garage rozpoczęła właśnie swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową. S&R Garage to napój piwny inspirowany tradycyjną lemoniadą z „hardo” wyciśniętą orzeźwiającą cytryną. Czytaj więcej »

  • Black. Empower yourself!

    Czwartek, 27 czerwca 2019

    Marka Black Energy rusza z nową kampanią! Moc jest w Tobie! To jej główny przekaz. Ambasadorem marki pozostaje niezmiennie Mike Tyson, który w czerwcu gościł w Warszawie i opowiedział o tym, dlaczego z entuzjazmem promuje nową ideę marki. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także... Czytaj więcej »

  • W końcu upragnione wakacje!

    Środa, 26 czerwca 2019

    W końcu mamy upragnione wakacje, które jak zwykle zapowiadają się bardzo ciekawie. Przed nami dwa miesiące przygód, spędzania czasu w doborowym towarzystwie, gier i zabaw na świeżym powietrzu. Czytaj więcej »

  • Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor. Czytaj więcej »

  • Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Kultowa marka piwa prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów. Czytaj więcej »

  • Działania, realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”, wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec, na nośnikach outdoor, w telewizji, radiu i internecie. Kampania marki Grześki będzie realizowana etapowo. 1 czerwca w największych miastach w Polsce pojawiły się kreacje na... Czytaj więcej »

  • Pragnienie można rozumieć zarówno w ujęciu fizjologicznym, jak i psychologicznym. O ile w pierwszym przypadku warto starać się je ugasić, to w przypadku pragnienia rozumianego jako wewnętrzne marzenia i cele – zdecydowanie należy je w sobie pielęgnować. I o tym właśnie przypomina Nałęczowianka, która wraz ośrodkiem badawczym Danae zidentyfikowała pragnienia Polaków*. Czytaj więcej »

  • Tyskie - Przejdź na Ty! W Dniu Sąsiada

    Czwartek, 13 czerwca 2019

    Banery z imionami sąsiadów umieszczone na jednej z kamienic w centrum Warszawy i sonda uliczna zachęcająca do przechodzenia na Ty - to kolejna odsłona kampanii marki Tyskie. Niestandardowe formaty reklamowe zawisły z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, przypadającego w tym roku na 28 maja. Tyskie po raz kolejny zachęciło Polaków do otwarcia się na siebie i przejścia na Ty z... Czytaj więcej »

  • Somersby w ramach kampanii „Isn’t that wonderful” rozpoczęło emisję spotu promującego pierwszy bezalkoholowy wariant marki - Somersby Pear 0,0%. Nowy smak wszedł na rynek z początkiem maja, a spot można obejrzeć od 10 czerwca w kanałach tematycznych tv oraz VOD i mediach społecznościowych. Czytaj więcej »

więcej artykułów